Peter Ouwendijk voorgedragen als lijsttrekker

Het bestuur draagt Peter Ouwendijk voor als lijsttrekker en beoogd hoogheemraad. Peter wist bij de vorige verkiezingen met zijn team zetelwinst te boeken als lijsttrekker en brengt de nodige ervaring en dossierkennis met zich mee. Ook wist hij mensen binnen en buiten de VVD de verbinden.

Het bestuur draagt Peter Ouwendijk voor als lijsttrekker. Peter wist bij de vorige verkiezingen met zijn team zetelwinst te boeken als lijsttrekker en brengt de nodige ervaring en dossierkennis met zich mee. Ook wist hij mensen binnen en buiten de VVD de verbinden. Peter is een gedegen bestuurder die resultaten weet te boeken.

Peter Ouwendijk: “Blij en trots dat het bestuur mij voordraagt als lijsttrekker voor het Hoogheemraadschap van Delfland. Ik sta in de startblokken om samen met de andere kandidaten campagne te voeren voor een goede verkiezingsuitslag. Voor een herkenbare en zichtbare VVD in het Hoogheemraadschap van Delfland.”

Op 21 oktober 2022 beslist de ledenvergadering van VVD Delfland over de voordracht van het bestuur.